Sunday, March 27, 2011

MISSION (not that) IMPOSSIBLE !!!!!!

Demi hari ahad yang bermisi dan bervisi..saya nekad menyelesaikan misi yang hampir mustahil di jadikan realiti kerana sifat procrastinate saya..huhu (bukan senang mengaku kekurangan diri ni tao)

Usai makan pagi (sarapan di beli di pasar tani saja)..saya dengan bersungguh-sungguh dan berhati waja menyiapkan langsir yang hampir sebulan terbengkalai..(lama giler kot) hahahhahaLOL.

Maka setelah beberapa jam maka siaplah sekeping langsir berwarna merah dengan rompok-tompok hitam. Punya la susah nak siapkan sehelai langsir ni...apa taknya, actually ini lah kali pertama belajar menjahit. Orang lain first time belajar menjahit beli kain senang-senang, tapi saya yang cerdik pandai dan tidak sedikit pun bodoh ini telah membeli kain organza untuk dijadikan eksperimen...hahhahaha. Lawak betol. Sudahnya stress tercipta di kala menjahit sebulan yang lepas...dan lepas tu sibuk je memanjang tak ada masa nak teruskan. Tiap-tiap hari minggu ada je kerja so faham faham je lah kan. 

so ini lah hasilnya..tadaaaaaa.....

pict: bersama-sama langsir ialah rakan-rakan yang memberi sokongan penuh, whity, ming ming, peanut butter, grady 1 dan grady 2. E'eh bunga merah pun tersenyum dapat langsir baru..haha

begitulah misi saya pada hari ini...sekian terima kasih (^^)v

p/s: Oppss ada satu lagi misi terbengkalai lahhh...nak kena isi borang ni..haishhhh ada sape2 boleh tolong x??? (T_T)

2 comments:

  1. war..santek!!bestnye ade mesin jahit kt umah..nnt boley la nk tmph ng nya gak nie...

    ReplyDelete
  2. mmg la ada mesin jahit kat umah nie...dah namanye serumah dgn tukang jahit...hahahahLOL

    mesin jahit tepi pun ada tao. Pasni nak belaja buat baju kurung plakss..(^^)v

    lepas tu baru lah bleh nak tempah hehe

    ReplyDelete