Saturday, January 8, 2011

from the bottom of my happy heart

Salam perkenalan buat kali ke 1000 kepada blogger.com. Sudah tak terbilang dek jari jemari saya, berapa kali saya membuat blog. Bermacam-macam blog sudah saya cuba dan tanpa segan silu ia masih tersangkut pada blogspot, terima kasih kerana membuat hidup kami (para pengguna blogspot) menjadi mudah.


Terasa ingin berjanji kepada sendiri supaya blog ini akan berkekalan hendaknya. Meninggalkan blog bersawang dan tidak di update selama berbulan-bulan membuatkan saya terpanggil untuk membuat blog baharu dengan nafas yang baharu, gaya yang baharu, nama baharu dan tema yang baharu sempena tahun 2011 ini.


Sebenarnya saya rindu untuk blogwalking macam dulu-dulu. Berjalan dari satu blog ke blog yang lain membuat hati saya gembira, malah saya pernah mempunyai kehidupan yang menyeronokkan dalam dunia tanpa sempadan ini. Dengan itu, saya berharap sepenuh hati semoga blog "the fragments and fragrance of heart" ini berjaya dan hati saya menjadi ceria (^^)v. (Titik)



No comments:

Post a Comment